Produse


Semnatura electronica – pachetul oferit de Cert Digital

Semnatura electronica, in accepţiunea Legii 455/2001, reprezinta date in format electronic, care sunt atasate sau asociate altor date, tot in forma electronica, şi care servesc drept metodă de identificare. Practic, semnatura electronica este solutia perfecta pentru desfaşurarea comunicarii de afaceri exclusiv prin mijloace electronice. Semnatura electronica cu valoare legala îţi ofera garanţia integritatii, autenticitătii şi nerepudierii mesajelor şi documentelor electronice, facand legatura neechivoca intre informaţiile semnate şi semnatar.

Pachetul Semnatura Electronica oferit de Cert Digital oferă toate elementele necesare crearii semnaturii electronice extinse cu valoare legala:

 

Semnatura electronica – pachetul oferit de Cert Digital

Semnatura electronica, in accepţiunea Legii 455/2001, reprezinta date in format electronic, care sunt atasate sau asociate altor date, tot in forma electronica, şi care servesc drept metodă de identificare. Practic, semnatura electronica este solutia perfecta pentru desfaşurarea comunicarii de afaceri exclusiv prin mijloace electronice. Semnatura electronica cu valoare legala îţi ofera garanţia integritatii, autenticitătii şi nerepudierii mesajelor şi documentelor electronice, facand legatura neechivoca intre informaţiile semnate şi semnatar.

Pachetul Semnatura Electronica oferit de Cert Digital oferă toate elementele necesare crearii semnaturii electronice extinse cu valoare legala.

 

Marcare temporala

 

Conform Legii nr. 451/2004, marca temporală este o colecție de date in formă electronică, atașată în mod unic unui document electronic; ea certifică faptul că anumite date în formă electronică au fost prezentate la un moment de timp determinat furnizorului de servicii de marcare temporală.

Când marcați temporal un fișier, calculatorul dumneavoastră creează un identificator unic (amprenta digitală) pentru fișier(Hash). Amprenta digitală reprezintă un număr unic calculat din conținutul fișierului utilizând funcția hash. In eventualitatea în care conținutul fișierului se schimba chiar și cu un singur caracter, va fi calculat un număr diferit.

Datele dumneavoastră rămân private în acest proces, numai amprenta digitală este trimisă către CertDigital, deci documentul propriu zis nu ne va fi accesibil. Conținutul fișierului nu va putea fi determinat din amprenta digitală.

CertDigital reprezintă o autoritate de marcare temporala(TSA- Timestamping Authority). Folosind Internetul, transmiteți amprenta digitala a fișierului către serverul CertDigital. Serverul CertDigital atașează amprentei digitale data și ora curentă și adaugă semnătura noastră digitală. Rezultatul este un certificat digital marcat temporal returnat și stocat în calculatorul dvs. Procesul este sigur, doar amprenta digitală a fișierului fiind transmisă folosind internetul.

Marcarea temporala confirmă existența unui document electronic într-o anumită formă la un anumit moment de timp.

 

 

Pachetul se semnatura electronica disponibil la achizitionare prin SEAP

I. Pachetul de semnătură electronică CertDigital poate fi achiziționate prin SEAP (Sistemul Electronic de Achiziții Publice), având codul CPV 79132100-9 – Servicii de certificare a semnăturii electronice. Pachetul conține certificatul digital calificat, dispozitiv securizat pentru crearea semnăturii(token) și aplicație software CertDigitalSigner pentru semnarea electronica a oricărui tip de fișier.

De asemenea puteți opta pentru Reînnoire Certificat Digital cu codul CPV 79132100-9 – Servicii de certificare a semnăturii electronice. Reînnoirea certificatului digital se poate face pe orice dispozitiv criptografic deținut de dumneavoastră.

Pentru achiziționarea pachetului de semnătura electronică sau reînnoirea certificatului digital CertDigital trebuie sa accesați catalogul SEAP și să efectuați o căutare după următoarele criterii:

  • Codul CPV 79132100-9
  • Numele societății: ‘Centrul de Calcul S.A.’
  • Numele produsului: ‘Pachet Semnatura Electronica’ sau ‘Reinnoire Certificat’

 

II. Procedura de intrare în posesie a certificatului este aceeași:

  • Se completează formularul disponibil la secțiunea Comandă
  • După completarea acestui formular, veți primi automat pe e-mail factura proformă și documentele necesare emiterii certificatelor calificate.
  • Achitați factura proformă pentru contravaloarea produselor/serviciilor care urmează a fi achiziționate.
  • Completați declarația și contractul pe care le-ați primit pe e-mail cu datele dvs., tipăriți declarația într-un exemplar și contractul în două exemplare.
  • Depuneți documentele în vederea obținerii certificatului calificat.

 

Activarea si livrarea se face in maxim 2 zile lucratoare. Asiguram gratuit instalarea certificatului digital autorizat.